wtorek, 26 lutego 2013

szybka z gara

czyli jak szybkim truchtem ukręcić głodnemu coś na przegryzkę

bulion zrobić i ochłodzić
na maśle podsmażyć cebulkę w kostkę i pokruszone płatki migdałowe
nasypać na to mąki i  zrobić białą zasmażkę
wlać chłodny bulion
ciepnąć porózyczkowanego brokuła - ugotować
zblendować
doprawić solą, pieprzem, papryką i ewentualnie odrobiną cukru
zaprawić śmietaną
dodać plaster cytryny
zabulgać (czyli zagotować do pierwszego bulgu)
wsypać ugotowany makaron -forma śrubełek
jeść










A z codziennych donosów to Mirosław Popiołek, bradziaga, wrócił był z uchem nadszarpniętym i takąż reputację wnosząc, Panna łaskotka z kolei twardo trzyma się mojej nogi, a amarylek zakwitł

 
 


Juhu, a z zabawnego testu osobowości pratchettowskiej wyszło mi następująco:
 
jestem jak:
Niania Ogg80.19%
Samuel Vimes74.25%
Marchewa73.26%
Rincewind73.26%
Bibliotekarz71.28%

 
i kto podobnie jak ja, kocha pratchettowski Śwat Dysku, na pewno pamięta, że ulubiona piosenka Niani Ogg, to "ta o jeżu ", :D
a ja uwielbiam jeże (mogłabym przy nich siedzieć godzinami)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz