poniedziałek, 28 marca 2022

daleko od krawędzi kartki

 Przyszedł czas na podarek, który dostałam od Zinka. Krótka recenzja przeklejona z okienka czatu

ja: Atlas Wysp Odległych

to spożywam w drodze do roboty
to jedyny czas, gdy mam czas i ochotę
obecnie

 pięknie wydana, cudownie
i pięknie napisana
jest jedną wielką pustką zapełnioną odrobiną słów i polem dla myśli

no mówię Ci cymes!

Janusz: Brzmi jak naprawdę atlas

ja: tak
bo jest atlasem

Największą wolność daje dobrowolne osamotnienie (Alfred van Cleyf na wyspie Amsterdam)

Atlas Wysp Odległych, Judith Schalansky , przekład Tomasz Ososiński
wydawnictwo Dwie Siostry


i trochę skończyły mi się ściany. 

Na zdjęciu powoli jeden z moich ulubionych malarzy, podlaski Daniel Gromacki i obraz, który wprawia mnie w wielki spokój, a którego autorem jest Agnieszka Kujawa



oraz zaczął się sezon brzasku na obrazach w moim pokoju


Teresa Radziewicz, Grzegorz Wołoszyn, Dariusz Sokołowski


2 komentarze: