wtorek, 9 marca 2010

na niedźwiedziu czapka gore

do mojego domu usiłował wedrzeć się, ogromny zły niedźwiedź, a ja przytrzymywałam z całej swojej siły drzwi i usiłowałam zamknąć zasuwę

*
co mówi na to sernik?
mówi na to niejasno, czyli "gdybyś nieźwiedziu w mateczniku siedział..."

*

może to ślężański misiek, z którym mam jeszcze jedną umowę niedopełnioną,a której nadal nie dotrzymał. i teraz, żeby się wymigać od roboty, usiłuje, cwana bestia, najzwyczajniej na świecie mnie zjeść. o tempora, o mores!
;)

*
"Czosnek niedźwiedzi zawiera olejek lotny i cuchnące siarczki. Popularna roślina lecznicza używana podobnie jak czosnek pospolity" ("Jaki to kwiat?" D.Aichele, M. Golte-Bechtle)



działa na bambiry i niedźwiedzie.

*


2 komentarze:

  1. ahahahahaha
    jednak chyba chce pójść na kompromis i w zastępstwie niespełnionej obietnicy zasilić Twoją kasę - dobre i to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię niedotrzymywania obietnic. niech się wypcha kasą
    będzie dziwnie wyglądał, jak mu szuflada wyjedzie bokiem ;)

    OdpowiedzUsuń