czwartek, 11 marca 2010

in vino caritas et marakas

Rada:
Najmniejsze ryzyko tycia zaobserwowano u kobiet pijących od 15 do 30 gram alkoholu dziennie. Ryzyko, że się wyraźnie zaokrąglą, było u nich mniejsze niż u abstynentek niemal o 30 proc.

Związek picia alkoholu i zmniejszonego ryzyka nadwagi albo otyłości dotyczył różnych napojów - wina czerwonego i białego, piwa oraz wódki. Najwyraźniejszy był dla wina czerwonego.

Ja :
ha!
:]

Rada:
tzw. "ale" -

Ja (szacując):
ale to 30 to tak maleńko maleńko

Rada:
Naukowcy zwracają uwagę, że związek picia alkoholu z wagą to tylko jedna strona medalu. Mówiąc bowiem o "korzyściach" z pochłaniania procentów nie można zapominać o potencjalnych, związanych z tym problemach zdrowotnych oraz społeczno-psychologicznych.

Ja :
cholera

Ja :
rotfl

Rada:
rotfl

Ja (kreatywnie):
a jesli problem psychologiczy jest najpierw?
wcześniej niż alko,. to mozna już pić swobodnie?

Rada: (Z ENTUZJAZMEM):
na pewno sie napijemy - jak przyjade....
a co!

Ja :
no ba!
przywieź swoje problemy~!
żeby nie było
że najpierw pijemy a później mamy problem

Ja:
zaczniemy od prezentacji problemu i dopiero póxniej się napijemy!
:]

Rada:
taki wernisaż

Rada (filozoficznie):
na wernisazu jest zawsze alkohol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz