sobota, 3 grudnia 2011

taniec

Cztery moje silne skojarzenia dotyczące Memoria, Alvina Aileya

Taniec, Matisse'a
Greckie wazy
Boszowskie Tysiącletnie królestwo
i Wolność wiodąca lud na barykady, Delacroix


głównie za sprawą drugiej części - In celebration, która znajduje się pod koniec I ekranu, który jesli przetrząśnie się sieć, jest z kolei ekranem II, z trzyczęściowej wrzuty do jutupiu





Jestem kontenta

a przy okazji, sądzę, że teatr tańca N.N. w swoim spektaklu "Wacławowi Niżyńskiemu" inspirował się "For Bird with love", Aileya, który zresztą hest świetny, czego nie mogłam powiedzieć niestety o lubelskim spektaklu, bo był taki se.

*

A na marginesie donaszam, ze właśnie piecze sie chleb estragonowo-trybulowy, ja piję cytrexa, czyli rexa cytrynowego i jestem dość zadowolona, a przynajmniej na tyle, by nie jojczyć :D

Ps: czego nie może powiedzieć Retes, zmierzająca w tej chwili o głodzie, chłodzie i PeKaPie do domu i wkurzana moimi smsami z oparów luxusu

;]

cholera, jesli ktoś wie, gdzie jest mój album Gauguina, to niech powie! psiamać!

3 komentarze:

  1. Jak będziesz wstawać do pracy rannym zimnym świtem, wyślę smsa, że się przewracam na drugi bok w ciepłym łóżeczku. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A weryfikator dodał: spita. Ahahahhahha... Słowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem, jakim u licha cudem, dasz radę obudzić się, żeby mi napisać tego smsa :D

    za to ja mogę mieć wiele przemyśleń i pytań około godziny porannego wstawania - 6 rano, kwestie filozoficzne baczność!

    OdpowiedzUsuń