czwartek, 1 grudnia 2011

cisza przed końcem świata

Wyciągnięty z pewnego, jakże przyjemnego hamerykańskiego serialu, prościutki, znany, acz niegłupi sposób na zbadanie swojego emocyjnego miejsca w tuiterazie.

- Jeśli jutro nastąpi koniec świata. Bezkonsekwencyjny, ostateczny koniec, to z kim chciałbyś się kochać w tę ostatnią noc, wiedząc, że poza tym już nic nie będzie?

I są odpowiedzi, że wciąż jeszcze nie wiemy z kim, że myślimy - z kimś, kto jest przed nami;
albo myślimy o osobach, które już poznaliśmy, które są za nami, albo też takie, które są tu i teraz. Na tę chwilę udzielmy sobie szczerej odpowiedzi, raz na jakiś czas pomińmy wszelkie konteksty, skutki, nakazy, zakazy, anse i kabanse.
Ja na dziś już wiem, a wy?

;)

11 komentarzy:

  1. a ostatnio mi się tęskni za wyjściem w góry tak wogle, jak już ma przyjść ten cholerny koniec świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zastanawiam... bo wiesz, może się stać tak, że kilka osób będzie chciało akurat z tym kimś... i co wtedy? kolejka? losowanie? seks zbiorowy?...hmmm...a jak kosz?

    OdpowiedzUsuń
  3. walka na noże o północy w białych koszulach żeby krew w nie malowniczo wsiąkała.

    a jak dwie dziewczyny to muszą się podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drako, o, mama mai brzmi złowieszczo! :D
    co do gór, to jakbyśmy normalnie się zgrali w myślach! psiakość, czyśbyś niechcący wyjechał podłączony do warmińskiego pola siłowego? ;P

    Biń, na to jest rozwiązanie równoległych światów. o to niech Cię głowa nie boli, czytaj, jak napisano - pomińmy wszelkie konteksty, skutki, nakazy, zakazy, anse i kabanse. uwolnij się zatem od myślenia przyczynowo-skutkowego i odpowiedz sobie - kto! :D

    Drako - Ty krwawy baronie!


    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiem. Rzekła ponuro retes wpisując to z komputera chodzącego jak żółw w internetowej kafejce... :/ Wiem! :/

    OdpowiedzUsuń
  6. możliwe że na tych terenach pagórkowatych dostałem choroby płaskownicowej którą da się uleczyć tylko wyjściem na górski szlak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a to byłoby możliwe, z tym, ze na równinach. tu mogłeś się nabawić raczej garba :]

    OdpowiedzUsuń
  8. a. o mamiemai więcej tu:
    http://www.digart.pl/zoom/6737419/ostatni_ze_znizka_.html
    aczkolwiek ją trzeba zobaczyć.
    ja dzisiaj do nowego targu jadę w ramach górowania, ale wątpię czy mnie ten wyjazd zaspokoi :> to wybieramy te góry?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja i bez podpowiedzi wiem :P

    a) czas. nim dojadę będę już wracać :\
    b) masakryczny brak pieniędzy

    :(

    OdpowiedzUsuń