wtorek, 23 listopada 2010

sen piastowski

patrzę jak mój mózg przyswaja sobie rzeczy. dziś w śniku wykręcał na wszystkie strony wieczorną książkę o strategiach pierwszych władców Polski i wkręcał je w sen o rządzeniu Królestwem Na Papierze (to nie tylko nazwa tej krainy, ale naprawdę kraina była na papierze - nie płaska, a taka miniaturowa i na papierze), przez króla Michała i Królową (imię się nie pojawiło). To oczywiście odbitka ukuta na Mieszku II i Rychezie, poznałam ich natychmiast. Obserwowałam ten sen we śnie, to jeden z takich, które można obserwować.

*

a dziś są 80-te urodziny mojego Taty i stolat, zaś obchody już przeżyliśmy, z tym, że ja ledwo ;)
a, no i imieniny drugiego tatowego imienia, czyli Klemensa, bo ongi tak podobno we wsi nadawano, kalendarzowo znaczy. Z tego też powodu moja ciocia wylądowała miękko na Alfonsie. I dzięki ci losie łaskawy, że otarłam pysk jeno o Beatę, gdyż w moim dniu jest Klary. na nieszczęście na pierwsze.

2 komentarze:

  1. Z Dolnego, dla Aśkowego Taty Jerzego Klemensa, mnóstwo urodzinowych buziołków i ściskołków :)

    Sto lat, sto lat ...!!!
    Niech Mu gwiazdka pomyślności ...!!!

    OdpowiedzUsuń