piątek, 30 listopada 2012

Podręcznik

Wynoszę książki do biblioteczki, wynoszę i wynoszę, a one przywędrowują z powrotem, sobie tylko znanym sposobem, jak osady rzeczne i zestalają się na moim biurku w książkowe namuły. No więc, co tam macie w biurkowym zbiorze podręcznym
ja przejrzałam i:
Karol Małłek "Jutrznia mazurska na gody"
F.G. Lorca "Sonety ciemnej miłości"
Krystyna.Mikołajczyk, Adam Wierzbicki "Poznajemy zioła"
odmiana francuskich czasowników nieregularnych
Stanisław Grabowski "Papierowy okręcik"
styczniowy numer ABC apteki
krzyżówki
Podręcznik do przyrody kl VI
ćwiczenie do przyrody kl VI
podręcznik do przyrody kl V
podręcznik do przyrody kl IV
atlas geograficzny
Clarissa Pinkola Estes "Biegnąca z wilkami"
Rzymskie epitafia, zaklęcia i wróżby
listopadowy numer Charakterów
Mapa samochodowa województwa Olsztyńskiego i Elbląskiego
Książeczka do kolorowania "Planet earth"
Przewodnik Bezdroży :"Gruzja, Armenia"
Leszek Waksmundzki - Przewodnik "Armenia"

nie wspomnę o stadach zapisków, karteluchów, wydruków, ulotek, notatek, interesujących wycinków, kalendarzu, dwóch aparatach, kubłach ołówków kredek i pędzli, koszykach z gromwieczym, dwóch aparatach fotograficznych, misiu, aniołku, swince, temperówkach, płytach cd, witaminach i tego typu pierdołach

i tak sie zastanawiam, kiedy ja tego całego bajzlu używam?

1 komentarz:

  1. Skądś to znam! Ja podczas układania góry książek w wyremontowanej ( a jakże! ) bibliotece zastanawiałam się po nam tyle bagażu umysłowego! Naliczyłam przeszło 4 tysiące książek! Jezu! I wszystko to musiałam odkurzyć i poukładać!Ale wyrzucać książek nie mam serca.

    OdpowiedzUsuń