niedziela, 27 lutego 2011

deszcz z pudełka

*

Znalazłam zapałki z ładnym obrazkiem


15 komentarzy:

  1. ładne to, chociaż parę kresek zaledwie :)
    pewnie były też inne pory roku, ciekawe jak je namalowano

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie też o tym myślałam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. już wiem, że to z serii 'cztery pory roku' (ktoś na allegro w 2008 r. wystawiał etykietki do licytacji), ale coś nie mogę powiększyć obrazków, a niewiele widać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. daj link, proszę :))

    ja w ogóle znam skadeś tę kreskę, tylko nie mogę sobie przypomnieć rysownika

    OdpowiedzUsuń
  5. ma tutaj :))

    http://archiwumallegro.pl/etykieta_zapalczana_cztery_pory_roku-433617147.html

    OdpowiedzUsuń
  6. tutaj widać dobrze :))

    http://allegro.pl/etykiety-zapalczane-zestaw-112-i1484270069.html#gallery

    OdpowiedzUsuń
  7. jesienny jest najładniejszy. śliczny rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  8. to już mamy pół kolekcji grupowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi ta kolekcja stawała n drodze od lipca.. w lipcu "wiosna" na ścieżce w parku,we wrześniu "zima"....., w październiku "lato"....a tydzień temu poznałam pewnego mężczyznę, w jednym z maili napisałam mu o mojej niezwykłej kolekcji, a on mi odpiał szybko, że ........ około pół roku temu znalazł "jesień"...i zastanawiałsię czy są inne pory roku... i kolekcja się dopełniła - wysłał mi zdjęcie... On jest fantastyczny....:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczna historia!

    :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/event.php?eid=195720427105165#!/photo.php?fbid=10150355025641516&set=a.10150354971901516.347762.621336515&type=3&theater nie wiem czy będzie to widoczne dla was, ale moja kolekcja jest za ramka, a jesień jest dorysowana ze zdjecia od J. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie można wejść na tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie można tu załącznika zamieścić....albo fotki tej kolekcji mojej za ramką...

    OdpowiedzUsuń