poniedziałek, 20 września 2010

z rozmów z poetką czyli rzecz o życiu

reteska:
chyba z nudów założę konto na facebooku :D

ja:
:)

reteska:
no dobra
z ciekawosci

ja:
jest jesień, wszystkie wolne ptaki przenoszą się na fejsbuka
:]

ja:
więcej żerowisk
...

reteska:
z ciekawości kto z moich znajomych tam jest

ja:
wszyscy :]

reteska:
mówisz wszyscy?
ale ponoć z facebooka nie można się wykasować:|

ja:
ponoć
takie sidła

reteska:
a widzisz

reteska :
i to mię deczko irytuje:|

ja:
a z życia też nie można
i też mnie to deczko irytuje :|

reteska:
heh

ja:
znaczy niby można, ale w fejsbuku niby też ;)

reteska:
no cusz

(przerwa na śmichy chichy)

reteska:
no to uwagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

(pauza)

reteska:
a!

reteska:
a można zmienić naźwisko i imię?

ja:
w życiu?

ja:
można
musisz wyjść za mąż najlepiej

reteska:
a na fejsbuku?

reteska:
wyjść za mąż najlepiej

reteska:
jak się da

ja:
a imię yyyyy to trzeba chyba jakieś druki powypełniać z potwornymi paniami za biurkiem

5 komentarzy:

  1. My naprawdę gadamy jak niespełna rozumu. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mam przytoczyć wiersz o Hamlecie?
    :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzisz, że to będzie wykazanie się spełna rozumem? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam, ze to wiersz egzystencji z ofelią w tle :]

    OdpowiedzUsuń
  5. wusz przytacza wiersz o hamlecie

    http://nielotka.blogspot.com/2010/09/retesce-z-koscia-w-zebach-passo-doble.html

    OdpowiedzUsuń