sobota, 26 kwietnia 2014

Jestem cyklistką : ]

pomimo moich rozlicznych i wielce oczywistych * wad, bardzo przestrzegam przepisów, zatem przed cyklistowską podróżą przegruzowałam pokój** w poszukiwaniu karty rowerowej.
po dwóch godzinach biegania na oślep, rozbijania się o szafki, wyrzucania butów, chust i kapeluszy oraz wytrząsania książek, stosując różnorodne mnemotechniki i medytację , zmotywowałam się do tego, żeby zamienić paniczne kurwakurwakurwa na analizę zapisanych w pamięci obrazów, w których karta rowerowa leżała to tu, to tam***, znalazłam.
znalazłam i zadumałam się, jak ja to u licha wytłumaczę panu policjantowi, że naprawdę kiedyś miałam więcej włosów.

*info u mamy
**czyli z jednego gruzu zrobiłam inny gruz, a później przerzuciłam ten gruz z pierwszego na drugie miejsce)
***walała się znaczy



Ps: I owszem mam już skończone 18 lat, ale dzięki karcie rowerowej mogę tez prowadzić furmankę. Chociaż wolę nie.


Wracając z Jezioran próbowałam przechytrzyć nadciągającą wyraźnie w moim kierunku opasłą deszczową chmurę. Dziadyga dogoniła mnie przed Modlinami, następnie wesoło podśpiewując uparła się dotrzymać mi kroku siąpiąc z umiarem, przed samymi Żegotami zlała mnie od stóp do głów, psiamać! : |
Ale i tak się cieszę, bo pierwszy jeziorański cyklizm zaliczony ha!

8 komentarzy:

  1. Pani, z tą furmanką to bym sprawdził. Było coś takiego, jak karta furmana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę : ]

      Art. 7.
      1. Dokumentem stwierdzającym posiadanie uprawnienia do kierowania:
      1) tramwajem – jest pozwolenie na kierowanie tramwajem;
      2) rowerem i wózkiem rowerowym – jest karta rowerowa lub prawo jazdy ka-tegorii AM, A1, B1 lub T – w przypadku osób, które nie ukończyły 18 lat;
      3) pojazdem zaprzęgowym – jest karta rowerowa lub prawo jazdy kategorii AM, A1, B1 lub T – w przypadku osób, które nie ukończyły 18 lat.
      2. Kierujący tramwajem może posiadać tylko jedno ważne pozwolenie na kierowa-nie tramwajem.

      (Dz.U. 2011 nr 30 poz. 151

      Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami)

      Usuń
  2. jakie jasne spojrzenie, czy tak ci zostalo wuszka? tyle lat sie nie widzialysmy ale wierze ze tak...

    i ach ten jezioranski cyklizm - tam chyba nie ma sciezek rowerowych, wiec pewnie kamizelke fluo mialas....???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nee, normalnie, po staremu, na dzikusa jeżdżę: ]

      a bo ja wiem, nie zaglądałam sobie w oczy, bo darowanemu koniu... wiesz i takie tam ; D

      Usuń
  3. Z taki ładnej dziewczynki takie wstrętne ciało pedagogiczne powstało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to w tem najponurniejszym ze światów jest, kurczaczki są milusie, a później wyrastają z nich kury (domowe), a z kur wyrasta rosół ;D

      Usuń