sobota, 2 stycznia 2010

Słonecznik

dostałam w prezencie, założony w wielkim kartonowym pudle, ogród. Był tam ogromny słonecznik, rosnący w płyciutkiej małej miseczce (korzenie) oraz skalne kwiaty, głównie białe. Pudło rozdarło się i musiałam gdzieś ten ogród przenieść. Przeniosłam go więc do płytkiej kamiennej misy podzielonej na mniejsze części, i z rozmieszczonymi na różnych poziomach kwadratowymi płytkami (wszystko w małej skali)
tylko nie umiałam poradzić sobie z wysokością słonecznika, który wciąż się przewracał. Musiałam w związku z tym, umieścić płytkie, długie pudełko pionowo z tyłu i przywiązać do niego słonecznik drucikiem. W misie było też źródło - mała fontanna, spływająca po kolejnych piętrach i rozlewająca się szeroko i spokojnie po płytkach misy.

*

płytka miska dla słonecznika i ogród w pudle. możliwe, że rzeczy są zbyt duże, by je więzić w naczyniu naszego umysłu

*

z sennika
słonecznik - wesołe usposobienie
pielęgnować ogród - zadowolenie z siebie i z życia
salaterka,czara,misa -ogólnie symbol wypoczynku, źródło pokrzepienia utrudzonych; widzieć przeznaczoną do napojów; wróży wypoczynek po ciężkim dniu

*

ta ostatnia symbolika w zasadzie mnie zadowala
pozostaje mi napisać
- rotfl

2 komentarze:

  1. Gorzej, jeżeli śnią się suknie ślubne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, to jest pocieszające :D

    dlatego wolałam sen o słoneczniku :]

    OdpowiedzUsuń