niedziela, 6 czerwca 2010

korespondencja podróżna

otóż dziś o 00.20 otrzymałam wieści od przyjaciół zgubionych dzieś w italskim bucie.

*

Zina: Sorry że dopiero dzisiaj piszę ale nie było czasu. Teraz czasu mamy w chuj bo siedzimy w samochodzie pod Wenecją - kempingi nam zamknęli. A miało być tak romantycznie. Dujemy małe Becks'yu po 4 euro za sztuka i usiłujemy zasnąć. A miało być tak romantycznie. A takw ogóle pozdrawiamuy

Ja: A ja leżę w łóżku, piję minerałkę. Idźcie w tango w noc Wenecką, idźcie do Wenecji!

Ja: Potrzebuję rymu niegramatycznego do firanki (tak przy okazji) Macie coś? Bo noc długa :D

Zina : Ale droga moja do wenecji jest 60km. Romantyka polegać miała na podróżowaniu tramwajem wodnym.

Ja: Ło kurwa to musieliście wybrać kemping aż na pętli? Masakra!

Ja: Falbanki odpadają bo mi za chuja nie pasują

Ja: Inna sprawa że w ogóle falbanki nawet przy najżarliwszej wyobraźni nie mogą robić za chuja Nie mogą być też bałwanki ani skakanki. zresztą to rymy gramatyczne, przebóg!

Zina: Firanki, konturki, jebanki łapanki panki pacanki macanki kochanki włamki cacanki obiecanki kijanki chuja tam ci... jest chuj!

Ja: o, kochanki też mi przyszło ale tego nie mogę użyć bo się zrobi jakiś mazgajski wiersz miłosny. pacanki są interesujące jak je przyłożyć do tekstu, macanki też :D

Ja: dobra to jeszcze wymyślcie mi jedną 4-wersową sylabotoniczną strofę z klimatem chagalla

Zina: Zostałem sam mogę wymyśleć 2-sworzniową dychotoniczną sforę w klimacie Matejki. Zastanawiam się teraz w co się wpierdalam.

Ja: Masakra

Zina: Masakra, masakra, piwo wyszło a na pętli gdzie jesteśmy z trzepoczących rzeczy został tylko wisielec

4 komentarze:

  1. Zina napisał mi taki sam sms na początku taki się czuje wydymany tym smsem, bo on wszystkim taki...:)a może tylko nam dwoje...hihihi dowcipas

    OdpowiedzUsuń
  2. wszak nie ważne jest zagajenie, ważne, jak to się rozwinie, a to u Ciebie i u mnie zapewne było zupełnie inne

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko Wam dwoju anonimie.A że nie pociągnąłeś tematu,to wyjaśnimy sobie osobiście:) Pozdrawiam obojga.W domu już i poniedziałek prawie już:/

    OdpowiedzUsuń
  4. ahahahahaah, a ja dokopię anonimułowi, ze dziś jeszcze dostałam kartkę z pozdrowieniami z miejsc przereklamowanych i kupy gruzu!

    (czyli Gruzji? ) :]

    OdpowiedzUsuń