środa, 20 sierpnia 2014

głuptoty

lalala, przewijając fejsbukową oś czasu "Zabytków Warmii i Mazur" zaobserwowałam drżenie miniatur zdjęciowych po lewej stronie. Na zdjęciach były budynki. Bawiłam się tym trzęsieniem ziemi na Warmii i Mazurach przez jakieś 20 sekund. Yyyyy 38 lat...

*

z pamiętniczka skrablisty

Mamcia: Jak mi tu ułożysz wyraz, to cię opierdolę!

*

Dziś słońce i wiatr,a  mi się kurew mać cycki nie mieszczą do sukienki, w której zamierzałam iść na wesele, co doprowadziło mnie wczoraj w nocy do płaczu. I proszę mi tu nie truć, że cyce jak donice to fajna rzecz.

4 komentarze:

  1. wyszczuplająca, modelująca haleczka pomoże ogarnąć ciało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sialala, niestey tej części nie ogarnie. chyba że burkini, ale po chu mi wtedy ta kiecka : |

      Usuń
  2. dobra haleczka ogarnie, ogarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzaj mi anonimie, ze nie : ) a wierzaj mi, gdyż znam krój sukienki,a anonim nie : )

      Usuń