środa, 23 października 2013

nic się nie bój, idź spać

W dzisiejszym śniku zostałam uwięziona. We więźniu uwięziona. To było właściwie mieszkanie, całkiem wygodne i jedzenie dobre i w ogóle wszystko podane, mama była tam i znajomi mogli przychodzić, tylko ja nie mogłam wyjść. Miałam tam czekać na rozprawę sądową i jak sobie uświadomiłam, że to potrwa kilka miesięcy, to wpadłam w niesamowitą panikę, już dawno nie czułam takiego klaustrofobiznego lęku i paniki w śnie. Że nie wolno mi wychodzić. W pokoju, w którym miałam spać, była wielka ziejąca ciemnością dziura do piwnicy, a  raczej do czegoś, co tam było,a  było tam Straszne

przerwa na karmienie kotów

Śnik kolejny-  byłam w  lesie na ogromnej skarpie. wyczułam dym, u stóp ogromnego drzewa była dziura, strasznie głęboka i ze stromymi poszarpanymi (choć piaszczystymi ścianami). Tam, w dziurze tej, znajdowały się poplątane i ciągnące się głęboko monstrualne korzenie tego drzewa. W korzeniach był pożar, dym i gorąco, migotanie ognia. . Biegłam tym lasem, drogą, nadbrzeżem betonowym rzeki, do długiego ciągu domów, później korytarzem, krzycząc z trudnością, bo brak mi było tchu, żeby ktoś pomógł gasić ten pożar. Wreszcie znalazłam człowieka i gnaliśmy z powrotem. Pamiętam jak się męczyłam biegnąc w osypującym się piasku do góry po tej skarpie


i jak człowiek ma się wyspać na dziurach?karmienie kur i II powstanie, tym razem bez upadku.

*

a na koniec durny rysunek sprzed paru chwil. paru dłuższych chwil, bo co usiłowałam wpisac ten post, ktoś odzywał się w okienku



o tu fajniejsza wersja z dziś tj 25


2 komentarze:

  1. Pierwszy sen jest jasny. Podświadomie masz lęk przed byciem Breivikiem. Twoje id chciaoby studiować politologie, żeby mieć zniżkę na piwo w knajpach studenckich, ale superego wie, że teraz tylko świry takie jak Breivik idą na ten kierunek.

    OdpowiedzUsuń
  2. i gitarzystka od Patty ; D też w jakimś wywiadzie studiuje politologię,

    hmmm, może coś jest na rzeczy, ahahaha miewam mordercze instynkty, a piwo takie drogie... ; D

    OdpowiedzUsuń