piątek, 6 września 2013

rymowanno

 Se miałam oddech od internatu, no to teraz wierszych Ósmego Grzechu : )


Grzegorz 8smy
gŻegotyk

nie pokój z widokiem na cmentarz
będę pamiętać lecz koty w trójcy
jedynie różniące maścią długością
i czułości wektorem od stóp po

wezgłowie przedziałku z wołaczem
przestankowych po drodze i nawet
muchy mam w nosie co ich legion
pomieści bo bez wstępnych lektur

znajdowałem sens w treści żołądka
także a jakże gdy drób słał się
gęsto w kurniku nietoperzy porą
a mi się bujaj mówiono gdy jak pies

na łańcuchu huśtawki szyszką w
głowę wiatru pukany patrzyłem
przez boskie błędem zieleni boisko
na szkołę i znów pacholęcym być

chciałem matołem idącym do budy
w uczycielki warkocz wsłuchanym
mówiącej to pies to stasiek to koń
tu jowisz tu słońce lepsze niż bóg

na ołtarze - puć tu do mnie dziecko
puć pobaw z mną ci każę

9 komentarzy:

  1. jakbym czytała wiersz Twojego ucznia :)
    świetne pisanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. olala, to raczej ja powinnam się pouczyć, :)
    tak uważam, że pisze świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. chodziło mi o ucznia z Twojej szkoły, w której uczysz (wysnute z treści)
    a w kwestii pisania nie ujmuj sobie, też możesz być nauczycielem i to nie jednego ucznia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aj, waj..
    tylko ten tytuł był taki przypadkowo zapisany na kartce,
    lepiej niech będzie po prostu "gŻegotyk" ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. mocno uczute " boskie bledem zieleni boisko i znow... w warkocz wsluchanym... to pies tu slonce lepsze niz..." Aska skad ty to piekne piekno bierzesz??

    OdpowiedzUsuń
  6. Bińku jo jo wim, co do uczycielstwa, to wisz, akurat w pisaninie to mi dalej, ale mogę uczyć innych robótek ręcznych - szydełko, czy nóżka ;D

    Ósmy Grzechu rzekłeś. poprawione :))

    Agniesku, a jakoś tak się przywlokło PeKaPem ;D To wiersz Grzegorza Ósmego, ale krajobraz mój! ha! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. uch myslalam ze to twoje artystyczna pseudo.. Grzegorz Osmy czemu nie...hmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, Agni, niesety nie mój wiersz ci zazdraszczam Grzechowi

    OdpowiedzUsuń