piątek, 19 kwietnia 2013

Bloglądactwo

Nadszedł czas by zaktualizować podglądactwo, więc natenczas
(wg układu z obecnego podglądu wewnętrznego)

1. O Lalkach - bo bardzo lubię pasje ludzi, inspirują mnie, no i lubię lale

2. Akuku - przyglądam się miszmaszom i lubię to

3. Szafiarka - młoda, zdolna osoba, której szczerze kibicuję i w której działanie wierzę

4. 3/4 - ciekawy artystycznie i znakomita osobowość autorska

5. 8 - czyli blog oktarynowy

6. Ślubne foto - ślubne foto zwykle mnie nudzą jak cholera (choć uwielbiam Panny Młode), ale ta fotografia mię się podoba się

7. Busz - czyli miejsce,w  którym tracę pieniądze, a zyskuję przyjemność
i jeszcze jarmark  i jeszcze inne miejsce i jeszcze pchły1 oraz pchły 2 a także pchły 3

8. Janurz - inteligientny, zdolny i dobrze mu z oczu patrzy. No i mieszka na drugim końcu świata (bo na pierwszym ja)

9. Cudaki - jak sama nazwa mówi - blog Bińki! od tysiąca lat namawiam, żeby załozyła sklep ze swoimi cudami.

10. Cyganienie - blog niezrównoważony

11. Blog poczytny - Poznań o dwóch obliczach

12. Blog Niepowstrzymany - świetna ilustratorka, zawzięta rysowniczka, osobowość z dużym O i poczuciem humoru, jakie uwielbiam
i Lolita

13. Sztuka konsekwentna, której się przypatruję

14. Blog fanaberyjny, piękna proza, świetne oko obserwatora

15. Fistaszki -

16. Fotograficzny mętlik-pętlik - z ciekawymi  obserwacjami

17. Haiku - czyli poezja tkwi blisko serca

18. Sutasz - fantastyczny
i ten też

19. Haiku jasne - czyli świat Magdy

20. Obżarstwo - jestem pełna podziwu dla tego jedzenia, choć przyznam szczerze, że bardziej mnie ten blog interesował, kiedy jeszcze się tak nie upublicznił, jakoś cieplej, spokojniej, bardziej ludzko i po domowemu był

21. Zabawkarski - kto nie lubi zabawek, ręka w dół

22. Luśka - blog spontaniczny

23. Dobas - fotografik, ratownik górski, nurek, geolog, podróżnik, strażak, cholera wie, co jeszcze wymyśli, a poza tym świetny kompan

24. Polonista w akcji - scenki z rodzinnego życia, obserwuszki, kawałki myśli, lubię

25. Domowo, kufrowo - lubię ten klimat

26. Projekt cielesny - bardzo fajny projekt z konsekwencją i człowieczeństwem

27. Blog o niespożytych siłach - i mnóstwie tworzenia

28. Kłebek myślowy - ponieważ kiedyś licze na skrót z Heidggera ;)

29. Latur - blog bez koloratur, świetne rysunki, zabawne rymowanki na tyle proste i abstrakcyjne, że zaczynają mi chichot jeszcze gdzieś pod urządzeniem śmiechowym

30. Krajobraz poetyckiej bitwy - blog do przyglądania się z ciekawości

31. Patyki, piórka - blog o życiu, ciepło, na wesoło, czasem z zadumą w tle

32. Blog cebulowy - trzymam na wypadek gdyby miał się poruszyć

33. Blog folklorystyczny - znalazłam na fb, a ponieważ interesuje mnie ludczyzna, to na niego poglądam i wyrabiam zdanie

34. Nowak - też na wypadek, gdyby na starość zaczął się nudzić

35. Ranczerski blog- za świetne ręką dzieło

36. Poetycko-życiowy blog - tu podglądam, co robi Retes, nawet jak nie chce mi się sprawdzać gg albo pisać smsa. . i mogę krytykować do woli ;D

37. Ptaszoryzm - z pogranicza snu i zabawy, świetna sztuka, bardzo inspirująca i wywołująca w moim śródziechu jakiś przyjazny pomruk kółek zębatych

38. Misilandia - no co ja więcej mogę powiedzieć, misie, misiule, misiuleńki! (i jednego z nich mam)

39. Zero stresu - wojowniczy Hońber, w którym widzę i czuję ogromny potencjał, właściwie niewykańczalną energię i odpowiedni stopień buntu.

40. Obserwowanie świata - przyglądam się z zainteresowaniem

41. Lipowo - ciepłe, przyjazne miejsce z pokrewnymi kłopotami, błotami i skaraniem boskim

42. Blog melancholijny  - patrzę, jak widać świat z innego punktu widzenia

43. Blog teatralny - nader często z błyskotliwymi tekstami i sprytną oceną sytuacji

44. Wrocławski - znaleziony u Bińki,a  podglądany z sympatii dla Bińkowego miasta

45. Węgajty - bo nasze, bo świetny teatr, bo lubię scholę

46. Poetycki - wiersze, które uwielbiam, poeta i krytyk, którego cenię

47. Wytrzaśnięty spomiędzy książek - zabawny, dobrze czytajny, błyskotliwy

48. Wiersze - które uwielbiam. Doskonałe wiersze

49 Pomysły - bo z naszych terenów, bo branżowy

50. Poznański blog poetycki - poczytuję sobie

51. Prozą - bo lubię prozę

52. Zofianna - blog  z pokrewieństwem  i miłą, domową atmosferą

53. Fotoczarty - blog z fantastyczną fotograficką robotą, z wyraźnym duchem Saudka, ale przefiltrowanym przez aurę autorską, ze świetnymi pomysłami i Alicją z krainy czarów, w której jestem zakochana

54. Ręką dzielo - podziwiam, lubię, znajduję przyjemnośc

55. Piórkowanie - uwielbiam wieczne pióra, lubię kiedy autor o nich pisze, z miłością, pasją, interesująco jak cholera

56. Dollfie - i znowu lale


a do pozostałych rzeczy przekradam się przez cudze blogi i strony ;)










7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie.
    Zaglądam tutaj od dość dawna, po cichu. Trafiłam sama, jakimś tropem warmińskim - ale nie pamiętam jakim. I zostałam, bo mieszkam niedaleko i widok z okna podobny. Nasze bociany pewnie się znają ze wspólnej podróży ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zawsze wyrzuty sumienia, ze nie umieszczam blogów, które podglądam na pasku, ale kiedy widzę zapchany różnymi dodatkami ekran, dostaję klaustrofobii, a mam ją w rożnych wymiarach.
    a skoro nie czynię tego w taki sposób, co jakiś czas, staram się podrzucić do góry w sposób inny, bo podobno sposób znajduje się na wszystko ;)
    a może ktoś sobie tez po palcach przebiegając trafi na nowe fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, jestem sobie w lawindowym kątku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak by nie było, to właśnie Ty jesteś sprawcą mojego cudaczenia - namówiłaś mnie, no i nauczyłaś tego i owego.
    A tak w ogóle, cieszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję... i za słowo też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podmiot z listy przebojów (nr 12) dziękuje za reklamę i za przymiotniki. Zrewanżujemy się w przyszłości bukietami kwiatów, kapustą kiszoną, kotylionami z paier-masze i (oczywiście) wódką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bińko, z piasku bicza nie ukręcisz, więc samaś sobie winna! :D

    Emi - eźmiemy talerze i kieliszki własne! ;D

    OdpowiedzUsuń