poniedziałek, 5 października 2015

wieczór

dziś piosenka na wieczór. ale bez nagrania jeszcze (znaczy ja mam wersje roboczą juhu!). taka prosta nieprosta i uwielbiam


Dariusz Sokołowski


kochankowie

pytasz czemu nie piszę
czy to ostatni raz
kiedy znów coś odpowiem
czemu milczę

wyobraziłem sobie ciebie/ bez rozpaczy
i taką jaka jesteś – jaka możesz być
wyobraziłem sobie ciebie – która tyle ma znaczeń
odmiennie nieodmienna odmiennie nieodmienna - ty

kim dla ciebie dziś jestem
czy pamiętasz – twarz
co zostało najlepsze
jaka jesteś

wyobraziłem sobie siebie/ bez rozpaczy
takiego jakim jestem – jakim mogę być
wyobraziłem sobie siebie co to może znaczyć
odmiennie nieodmienny odmiennie nieodmienny – ja

wyobraziłem sobie miłość która nie tłumaczy
bez gniewu bez wyrzutów – jaka winna być
wyobraziłem sobie miłość - która tyle ma znaczeń
odmiennie  nieodmienny odmiennie nieodmienny – sen

wyobraziłem sobie miłość która nie tłumaczy
bez gniewu bez wyrzutów – jaką może być
wyobraziłem sobie miłość - która tyle ma znaczeń
odmiennie  nieodmienny odmiennie nieodmiennej - sen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz